Wordt netjes op de hoogte gehouden alleen beter op de juiste email adres letten

Reinier Barends

Aflevering op ons kantoor locatie was oke, maar ik was er zelf niet dus geen inleidende info ontvangen

Koninklijke RUIG

Super contact met Glenn en Bob

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Bedankt voor je leuke vermelding van onze collega's Bob en Glenn! Ik zal de complimenten doorgeven ;-)
Geniet van je nieuwe auto!
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease

Dank je wel!

Nog geen verdere contact gehad buiten de aflevering

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dank voor je reactie! Dat ervaren we dan in dit geval dan ook maar als positief ;-) En mocht er wel iets zijn, dan weet je ons te vinden.
Veel veilige ritten met je nieuwe auto toegewenst!

Mathilde

Prima service en prijsstelling

Beste Mathilde,
Bedankt voor je bericht en dank voor je enthousiaste woorden!
Veel rijplezier met je nieuwe auto!
Groetjes, Team MKB Lease

Bestelproces heeft maanden geduurd. Geen communicatie, verkeerd autovoorstel, geen reacties op onze berichten

Remco

Alles verliep soeple bij afleveren. Informatie verstrekking aan de voorkant voor afleveren verliep wat lastiger vanuit dealer. Het was niet duidelijk of de bestelde auto ook daadwerkelijk geleverd... Alles verliep soeple bij afleveren. Informatie verstrekking aan de voorkant voor afleveren verliep wat lastiger vanuit dealer. Het was niet duidelijk of de bestelde auto ook daadwerkelijk geleverd werd als besteld. En dat is ook niet gedaan. Bijvoorbeeld de bestelde velgen lagen er dus niet onder en zitten ook niet in het leasebedrag. Maar dat was een teleurstelling, terwijl wel aantal keren hieroom gevraagd is aan Pouw en elke keer bevestigd is dat de auto geleverd zou worden als besteld 11 maanden geleden.

De informatie voorzieining was mijn inziens wat mager. De verwachte leverdatum in de app werd pas ingevuld nadat ik hier zelf achteraan heb gebeld. En de aangepaste leverdatum werd in eerste... De informatie voorzieining was mijn inziens wat mager. De verwachte leverdatum in de app werd pas ingevuld nadat ik hier zelf achteraan heb gebeld. En de aangepaste leverdatum werd in eerste instantie pas gewijzigd nadat ik zelf contact heb opgenomen enkele dagen voor deze datum verstreek.
De aanpassingen werden in een later stadium wel tijdig verwerkt.

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Hartelijk dank voor de beoordeling, als ook de waardevolle input ter verbetering van onze service!
Excuses voor de wat rommelige communicatie ten aanzien van de levertijd. Dat moet simpelweg duidelijker zijn, dat realiseren we ons. We nemen dat dan ook mee om de volgende keer beter te organiseren! Inmiddels heb je er al met de vaste account manager van ons over gesproken, om e.e.a. telefonisch ook opgehelderd te hebben.
Dan kunnen we voor nu alleen nog zeggen: veel plezier met je nieuwe auto, geniet ervan!
Groet namens Team MKB Lease

Prettig en duidelijk contact

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Fijn, dank u wel voor de beoordeling!